Amazongate: the smoking gun

(EUReferendum) – More than five months after the IPCC was accused of making assertions on the fate of the Amazon forest on the basis of a non-peer reviewed WWF report, it now appears that the original source of the IPPC’s claim is a Brazilian educational website which was taken down in 2003 (pictured – click to enlarge).

Furthermore, it appears that this is the only source of the IPCC’s claim that made up the basis of “Amazongate” – that the IPCC was, once again, using unsubstantiated material which exaggerated the threat. This website, therefore, is the “smoking gun”, the latest evidence to suggest that the IPCC is breaking its own rules.

Interestingly, when the “Amazongate” story was broken on this blog on 25/26 January, we had no way of knowing that the trail would eventually lead to a defunct Brazilian website. It was the official denials of our story that gave the clue, and they did not really get underway until 31 January when The Sunday Times published its report headed: “UN climate panel shamed by bogus rainforest claim,” Read More Here

New Revelations Tear Holes in Nuclear Trigger Story

New revelations about two documents leaked to The Times of London to show that Iran is working on a “nuclear trigger” mechanism have further undermined the credibility of the document the newspaper had presented as evidence of a continuing Iranian nuclear weapons programme. Continue reading

Video: The Health Insurance Racket

Forward this video to your friends and watch all the videos at – http://www.sickforprofit.com
CIGNAs Edward Hanway spends his holidays in a $13 million beach house in New Jersey. Meanwhile, regular Americans are routinely denied coverage for the care they need when they need it most. Continue reading